.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمال نيوز بررسي مي كند ؛
پنج گزینه مطرح برای شهرداری گرگان+ نگاهی اجمالي به سوابق نامزدها
شمال نيوز: منتخبان مردم گرگان در شورای چهارم، این روزها با برگزاری جلسات پشت درهای بسته، مشغول بررسی سوابق و برنامه های گزینه های تصدی پست شهرداری گرگان هستند.

به گزارش شمال نیوز ، اعضای شورای دوره چهارم گرگان، در اولین گام به بررسی برنامه های 40 گزینه تصدی این مسئولیت پرداختند و در گام بعدی، از بین این 40 گزینه، ده نفر را به عنوان کاندیداهای نهایی انتخاب کردند تا این ده نفر با حضور در جمع اعضای دوره چهارم شورا، به صورت حضوری به ارائه برنامه ها بپردازند تا یکی از آنها جایگزین ابراهیم کریمی شهردار فعلی گرگان، که خود از ادامه فعالیت در این مسئولیت انصراف داده، شود.

اما چینش آرای منتخبان مردم گرگان به گونه ای است که گویی در بین این ده نفر، پنج نفر از شانس بیشتری در بین اعضای شورا برخوردارند که شمال نیوز نگاهی اجمالی به آنها و سوابقشان دارد.

حسین صادقلو:
صادقلو اهل رامیان و آزادشهر بوده اما مدت هاست که در خارج از استان گلستان سکونت دارد. وی فعالیت به عنوان شهردار قائمشهر را در کارنامه دارد و در دوره دوم شورای شهر گرگان نیز مدتی به عنوان شهردار به فعالیت پرداخت که با بروز اختلاف نظرهایی بین او و برخی اعضا ترجیح داد با تقدیم استعفا، از این مسئولیت کناره گیری کند. قانونمندی، جدیت و منضبط بودن از حُسن های صادقلو بوده اما برخی اعضای شورا با یادآوری قطع همکاری او با شورای دوم تردیدهایی بر روی همکاری مجدد با وی دارند.

احمد سردار زاده
: سردار زاده متولد کردکوی و ساکن گرگان بوده و اکنون به عنوان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان در حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان مشغول فعالیت است. وی علیرغم جوانی، سابقه 50 ماه فعالیت به عنوان شهردار کردکوی، نایب رئیسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، و ... را در کارنامه دارد. در سوابق این مهندس عمران و دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، سوابقی همچون شهردار نمونه استان و کشور، مدیرعامل نمونه مدیریت پسماند کشور، و ... یافت می شود. موافقان وی در شورا که در حمایت از او جدی هستند، از انگیزه، تحصیلات و سوابق مرتبط، و برنامه کاربردی به عنوان محاسن وی نام می برند.

اردشیر مقیم پور بیژنی:
وی که بیشتر با نام حسین بیژنی شناخته می شود اصالتا اهل مازندران بوده اما به علت حضور او در مناصب ملی مدیریتی، مدت های مدیدی را در تهران، اراک، و ... به سر برده است. در کارنامه بیژنی سوابقی همچون مدیرعامل بانک قوامین، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، مدیریت ارشد در راهنمایی و رانندگی، و نیز مدیرعاملی سازمان اتوبوسرانی و پایانه ها و پارک سوارهای تهران به چشم می خورد. بیژنی که دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت است، در انتخابات دوره چهارم شورای شهر از شهر تهران کاندیدا بود که البته مجال حضور در شورا را نیافت. گفته می شود او از چند شهر دیگر نیز پیشنهاد شهرداری دارد.

پرهام جانفشان:
جانفشان که اهل گرگان است فعالیت خود را به عنوان کارشناس معاونت عمرانی استانداری گلستان آغاز کرد و سپس در مسئولیت هایی همچون مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل مسکن و شهرسازی گلستان، و معاون عمرانی استانداری سمنان انجام وظیفه کرد. گرایش برخی اعضای شورا به انتخاب شهردار بومی، بر شانس جانفشان که دارای مدرک تحصیلی عمران می باشد افزوده است.

سیدمناف هاشمی:
او اهل شرق مازندران بوده اما مدتهاست که در تهران سکونت دارد. در کارنامه هاشمی که از نیروهای نزدیک به قالیباف است سوابقی همچون مدیرکلی در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور یافت می شود. آخرین مسئولیت قابل توجه هاشمی، فعالیت به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران است که به علت حضور در انتخابات شورای شهر تهران از این مسئولیت استعفا داد هر چند که از حضور در شورا نیز ناکام ماند. موافقان حضور هاشمی بر مسئولیت پر طمطراق او در شهرداری تهران تاکید می کنند اما برخی دیگر از اعضا به علت سابقه بیشتر او در فعالیت های ستادی و حضور کمتر در فعالیت های میدانی در انتخاب او تردید دارند.

حال باید منتظر بود که 13 عضو شورای دوره چهارم گرگان، از بین گزینه های موجود چه کسی را انتخاب کرده و سکان مدیریت شهری گرگان را به دست چه کسی می سپارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 9 شهريور 1392
باعرض سلام خدمت اعضاي محترم شوراي شهرگرگان دربين گزينه ها اقاي مهندس سردارزاده بسيار سابقه قابل قبولي دررابطه بامديريت شهري داره خواهشن تصميم منطقي وكارشناسي گرفته بشه
حامد 9 شهريور 1392
شنیدها ا حاکی از ان است که شورای شهر گرگان با سیدعلی حجازی هم صحبت داشته است ودرحال لابی کردنند
نوید 9 شهريور 1392
فقط بیژنی
سلام 10 شهريور 1392
فقط احمد سردار زاده
شهروند 9 شهريور 1392
سلام.صادقلو شهرداری است که با شورا وخرد جمعی نمی سازدوسیاسی کاری میکند وخود را خوب وکار بلد جلوه میدهدوبعد از مدت کوتاهی با آنها درگیر میشود ومشکلات را برگردن شورا می اندازد و کارهای سنگین را بر بودجه شهرداری تحمیل میکند و نیمه کاره ول میکند مانند ساختمان نیم کاره شهرداری ساری و قائمشهر که هرکدام بعداز سالها با هزینه ای سنگین بر شهروندان یبالغ بر 10 میلیارد بر پایان رسید
نا شناس 10 شهريور 1392
شما گرگان را با شهر کوچکی مثل کردکوی برابر میدانید جای تاسف است که از شهر کوچکی که هیج گونه ساختار شهری ندارد شهردار انتخاب کنند
مهدی آرام نژاد 10 شهريور 1392
... مزید استحضار عرض شود :
ظاهرا منظور از حسن صادقلو ، حسین صادقلو هست که شهردار شهرهای بابل ، آمل ، ساری و قائم شهر و... بوده اند . اینکه ایشون شهردار شهرهای مرکزی مازندران بودند گویای الف :مدیریت خوب و اکتیو ایشونه ب: مردم این شهرها مدیر خارج از شهر خودشونو اگه خوب باشه پذیرا هستند. پس گرگانی های عزیز اینقدر به خاطر شهر و ... نظر نذارن .
آقای حسین بیژنی از مدیران فعال ملی و منطقه ای بوده و با ابزارهای شناخت و اجرائی که دارند میتونند برای گرگان مفید باشند .
آقا سید مناف هاشمی هم که سابق بر این شهردارتنکابن بودند ، بنده افتخار اینو داشتم که چند مورد کار مشترک استانی رو انجام بده مدیر دلسوز و کاری هستند و وقتی هم که به وزارت کشور رفتند . جدا از مباحث سیاسی وزارت کشور دوستان تعریف کارآئیهای ایشون رو می کردند.
... اینهمه دلیل نیست که سایر کاندیداهائی که اسم بردید و یا نبردید و مطح هستند شایستگی نداشته باشند . من توفیق آشنائی و شناخت نسبت به این عزیزان رو نداشتم . آرزوی توفیق برای کاندیداها و توسعه ی شهری برای گرگانیهای عزیز دارم .م/آ از بابل
نا شناس 10 شهريور 1392
شمال نیوز در مورد شهردار شهر بابل هم یه خبر درج کن ببینیم تو شهر ما چه خبره!
بهزاد 10 شهريور 1392
باید منطقی فکر کرد و در میان گزینه های مذکور اردشیر مقیم پور بیژنی از تجارب و سوابق ارزنده ای در سطح ملی برخوردار می باشد. ضمن آن که یک نیروی غیر بومی است که می تواند تأثیرگذار باشد.
سید 10 شهريور 1392
اقای مناف هاشمی لایق شهرداری تهران-مشهد -تبریز و اصفهان است
اگر قبول کنه !
شهروند 9 شهريور 1392
كاررادست كاربلد بسپاريد سردارزاده خيلي مديرقوي وباهوشيه
نا شناس 9 شهريور 1392
ظاهراصحبتهایی هم بادکترمرغوب استادیارگروه عمران دانشگاه گلستان انجام شده.ایشان دکترای عمران ازدانشگاه صنعتی خواجه نصیربوده واهل غرب مازندران ولی همسرایشان گرگانی است.ازساری ورشت هم منتخب شورادرگذشته وحال هستند.
نا شناس 9 شهريور 1392
پس مدرک دکتری آقای سردارزاده چی شد نکنه ..... کسی که یک شبه دکتر میشه حتمن هم میتونه شهردار بشه؟؟
نا شناس 9 شهريور 1392
با عرض سلام می خواستم بگم آقای سردارزاده مدرک دکتری دارند ولی ایشان شکسته نفسی میکنند میگن دانشجو هستند
جرجاني 11 شهريور 1392
سلام عليكم خيلي خوبه كه دوستان نظر وانتقادات خودشونو مينويسند اما خواهشن توهين نكنند .نظرات همه دوستان محترم. اقاي سردارزاده جوان بسيار خوب ودر كارخود جدي ومديرگرانقدريه .وطبيعيه جاي پيشرفت داشته باشه همه مديران بزرگ پله پله پيش رفتندوميرند .واميدواريم اين جوان شايسته انتخاب ودركارمديريت شهري شهرمان موفق باشند.
كردكويي 11 شهريور 1392
خدمت دوست خوبم كه شهرهارو باهم مقايسه ميكنه كردكوي هم مثل گرگان شهر بزرگيه به خاطراينكه مردمان بزرگ وفهيمي داره. اگر منظورشما مديريت اقاي سردارزاده است بايد عرض كنم ايشون هم انسان بزرگوار ومدير خوبي هستند.اميداست هرجا كه هستند موفق ومويد باشند .
نا شناس 11 شهريور 1392
آقای مهندس پرهام جانفشان مدیر خیلی خوبی است و ادعای دکتری یک شبه رو نداره
نا شناس 10 شهريور 1392
همین تنگ نظریها آخر باز هم دامن گرگان رو میگیره.بایددنبال بهترین ومتخصص ترین باشیم.وگرنه ازدانشگاه های خرگوش تپه میارن وبه عنوان استاندارومعاون عمرانی ومدیرکل دفترفنی وغیره قالب میکنند.الان توی گرگان مدیرعامل سازمان آب لیسانس دامپروری ازخرگوش تپه گرفته!!!!!!!!این یعنی توهین به شعورمردم استان.مردم بهترینهاروانتخاب کردند.بیاییدشماهم متخصص مرتبط باشهر را انتخاب کنید.خیلی زشته که شهردار لیسانس ادبیات عرب باشه!!!!!!!!
نا شناس 11 شهريور 1392
با سلام من آقای مهندس پرهام جانفشان رو خیلی خوب میشناسم ایشان از مدیران بسیار قوی استان هستند ودارای فوق لیسانس عمران از دانشگاه تهران هستند ولی برخی از دوستان که به ایشان طعنه میزنند معدل لیسانس شان 12 و دبیری عمران از دانشگاه مازندران دارند ویک شبه دارای مدرک دکتری شدند و حالا میگن داتشجوی فوق لیسانس هستند لطفن مهندس جانفشان و برادر بزرگوار ایشان که دکتری سازه هیدرولیکی دارند را با کسی که معدل لیسانسش 12 است مقاسیه نکنید
گرگانی 12 شهريور 1392
گرگان شهری فرهنگیه و مردم فهیم این شهر ترکیبی تکنوکرات، جوان و با دغدغه های فرهنگی رو برای شورا انتخاب کردند. بیژنی با سوابق نظامی که داره به درد شهرداری گرگان نمی خوره، شاید برای بابل خوب باشه.
پارمین 20 شهريور 1392
در بین اطلاعات موجود در اینترنت درباره هر کدام از نامزد ها و اطلاعاتی که در این صفحه عنوان شد به نظر مهندس جانفشان درارای تحصیلات بالاتر از دانشگاههای معتبرتر و سوابق مدیریتی و اجرایی قوی تری هستند.
باقرعباسی 2 فروردين 1393
من صادقلورا دوستدارم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.